سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۱۲ کرم خانه رضوی در مازندران

گروه‌های جهادی مازندران با هدف تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تاکنون در ۱۲ شهرستان کرم خانه رضوی راه اندازی کرده اند.

مهدی آرام مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از راه اندازی ۱۲ کرم خانه رضوی در ۱۲ شهرستان استان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در این طرح به صورت هفتگی غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

او افزود: کرم خانه‌های رضوی از شهریور ماه پارسال با حمایت سازمان بسیج سازندگی ابتدا در ۷ شهرستان مازندران راه اندازی شد، اما به دلیل استقبال گروه‌های جهادی این تعداد اکنون به ۱۲ کرم خانه رسیده است.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی مازندران ادامه داد: گروه‌های جهادی ۶ ماه دوم پارسال بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم را بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع کردند.

مهدی آرام گفت: گروه‌های جهادی در دهه ولایت و امامت امسال نیز ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و در سراسر استان توزیع کردند.

او با بیان اینکه این طرح با منابع بسیج سازندگی و استفاده از ظرفیت خیران در حال اجرا است، ابراز امیدواری کرد تعداد کرم خانه‌های رضوی استان تا پایان امسال به ۲۲ کرم خانه افزایش یابد و گروه‌های جهادی در همه شهرستان‌ها این برنامه‌ها را اجرا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.