سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای نظام آباد

در راستای تسهیل و ارائه خدمت به مددجویان، مرکز نیکوکاری شهدای نظام آباد افتتاح شد.

به منظور ارائه خدمت بهتر و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مددجویان، مرکز نیکوکاری شهدای نظام آباد در روستای نظام آباد از توابع بخش مرکزی قزوین افتتاح شد.

همت امانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مراکز نیکوکاری با توجه به نیاز آن منطقه به دو شکل محله مبنا و تخصصی ایجاد می‌گردند که هم اکنون در قزوین مراکز تخصصی در زمینه زکات، فرهنگی، درمان، اشتغال افتتاح شده اند و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تسریع در ارائه خدمات به مددجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با ایجاد مراکز نیکوکاری در محلات و مساجد، نیازمندان بدون حضور در ادارات کمیته امداد و با مراجعه به مراکز نیکوکاری مشکلات آن‌ها مرتفع می‌گردد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: هم اکنون ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان در نقاط مختلف شهری و روستایی به مددجویان حدمت رسانی می‌کنند که طبق برنامه کمیته امداد در ۱۴۰۲ بحث بالابردن کیفیت خدمات به نیازمندان در این مراکز در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

جوانمردی بخشدار مرکزی قزوین نیز در آئین افتتاح این مرکز نیکوکاری اظهار داشت: باید توجه ویژه به نیازمندان داشت و ایجاد مراکز نیکوکاری از این دست که در روستا‌ها صورت می‌پذیرد کمک خوبی به سرعت بخشی به ارائه خدمات به نیازمندان می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.