سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم اجرای قانون مشکل اصلی در صنعت برق است

رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های تولید کننده برق گفت: مهمترین مشکل صنعت برق در اجرای قانون و قیمت برق است که دولت باید تکلیف آن را مشخص کند.

ابراهیم خوش گفتار، رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های تولید کننده برق اظهار کرد: اولویت اصلی وزارت نیرو در تامین برق بخش خانگی است و برق صنایع در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

خوش گفتار افزود: نیروگاه‌های برق، یکی از پرمصرف‌ترین‌های گاز است و اگر وزارت نیرو با وزارت نفت برای جایگزینی نیروگاه‌های فرسوده به تفاهم برسد، مصرف گاز به نصف خواهد رسید.
  
او ادامه داد: درصدد آن هستیم تا برای جایگزینی نیروگاه های فرسوده با وزارت نیرو به تفاهم برسیم و یکی از مزیت آن این است که ما می توانیم حدود ۳۰ درصد کاهش مصرف گاز  در بخش نیروگاهی داشته باشیم و شرط اصلی محقق شدن این موضوع هماهنگی و توافق بین دو وزارت نیرو و نفت است.

رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های تولید کننده برق خاطر نشان کرد: حدود دو و دو دهم دلار در بخش بخار نیروگاه ها سرمایه گذاری کردیم و این مقدار براساس بند ق قانون پنجم صورت گرفت که دریافتی ما از این بخش فقط  ۷۰ هزار دلار بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۲
قیمت منابع آب وبرق وگاز وبنزین وگازوییل و... کشور باید واقعی وتک نرخی وگران شود و درآمدش بین همه برابر تقسیم شود تا انگیزه درست مصرف کردن وصرفه جویی پدید آید وعادلانه باشد وفقر شدید ریشه کن شود،الان یک مرفه هزار برابر یک چادر نشین از منابع استفاده میکند.در غیر اینصورت کمبود وفقر وآلودگی وقاچاق و سوءاستفاده و کمبود آب و شکاف طبقاتی وترافیک و...همچنان افزایش می یابد .