سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان هاکی ۵ نفره کشور مشخص شد

تیم همدان قهرمان مسابقات قهرمانی هاکی ۵ نفره چمن بزرگسالان بانوان کشور شد.

تیم همدان قهرمان مسابقات قهرمانی هاکی ۵ چمن بزرگسالان بانوان کشور شد. در روز آخر این مسابقات و در دیدار‌های نیمه نهایی، تیم‌های همدان و آذربایجان شرقی مقابل حریفان خود مرکزی و گچساران به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند که در دیدار نهایی تیم میزبان با پیروزی ۲ بر صفر مقابل حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت و آذربایجان شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در دیدار رده بندی تیم مرکزی با نتیجه ۱ بر صفر مقابل کهگیلویه و بویراحمد (گچساران) جایگاه سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اهدای مدال و جام که با حضور دکتر ضمیری معاون مدیرکل ورزش استان، مسئولان هیات هاکی استان، اعضای کمیته فنی مسابقات و نمایندگان فدراسیون انجام شد، ضمن اهدای مدال و جام به تیم‌های برتر، تیم سیستان و بلوچستان به عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب گردید. بهترین بازیکن مسابقات المیرا پوپاش از گیلان، پدیده جوان مسابقات فاطمه بابازاده از آذربایجان شرقی، زینب احمدی از همدان برترین گلزن و نرگس رضایی فر از تیم مرکزی برترین دروازبان مسابقات برگزیده شدند.

همچنین از کیانفر مسئول کل کمیته داوران مسابقات، توانا و پولادی‌فرد مسئولان فنی کمیته داوران و ایران زاده و قبادی داوران دیدار نهایی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.