سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق باغ ها در کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری سارق باغ ها با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ های کشاورزی این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات لازم سارق را شناسایی و به همراه مالخر در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر کردند. 

وی ادامه داد: متهم از افراد سابقه‌دار بود و در بازجویی‌های پلیس به ۱۱ فقره سرقت از باغ های کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد. 

 سرهنگ موسوی بیان کرد: ماموران از مخفیگاه متهم حدود ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن که به صورت یک متری قطع و داخل یک دستگاه خودروی راید جاسازی شد، ۲ عدد اره برقی و همچنین از انبار ضایعاتی مالخر ۳۶ گونی انواع لوله نیز کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و در همین زمینه یک دستگاه خودروی پراید توقیف و به پارکینگ منتقل شد. 

 موسوی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس در اطراف منازل و باغ ها خصوصاً در ساعات پایانی شب موضوع را با تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.