سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اختتامیه نشست‌های تخصصی جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در دانشگاه تهران

آیین اختتامیه نشست‌های تخصصی جشنواره بین‌المللی فیلم حوا، ۲۴ تیر در محل تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا که با هدف تقویت گفتمان رسانه‌ای زن و خانواده‌محور در دو بخش ملی و بین‌المللی در قالب‌های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی، مستند، عکس و بخش آثار مردمی درباره زنان موفق از ۱۶ تیر ۱۴۰۲ آغاز شده و میزبان شرکت‌کنندگان و متقاضیانی از ایران و سراسر جهان است.

بخش علمی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا نیز با محوریت دانشگاهیان و در قالب نشست‌های تخصصی با عناوین «زنان، فمینیسم و سینمای ایران»، «تصویر زن در سینمای قبل و بعد از انقلاب اسلامی»، «سیاست خانواده در جوامع اسلامی»، «خانواده و تحولات دنیای مدرن»، «جنسیت در اندیشه متفکران مسلمان» و «رسانه‌های تصویری و مناقشات گفتمانی حوزه زن» از ۱۷ تیر تاکنون در دانشگاه تهران برگزار شده است.

اختتامیه نشست‌های تخصصی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم روز شنبه ۲۴ تیر با حضور و سخنرانی دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمیله علم‌الهدی دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نشست‌های بخش علمی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا با همکاری مشترک بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و پردیس البرز دانشگاه تهران اجرا شد.

لازم به ذکر است، این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه به صورت آنلاین از تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران به نشانی tv.ut.ac.ir پخش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.