سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲۹ مغازه ضایعاتی غیرمجاز در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پلمب ۲۹ مغازه ضایعاتی غیرمجاز در کرمانشاه در راستای ساماندهی مراکز ضایعاتی خبر داد.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در راستای دستورالعمل‌های جامع امنیت محور و تاکید فرمانده کل فراجا، عملیات ساماندهی و پاکسازی مراکز ضایعات فروشی‌ها محله آقاجان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح مقادیر قابل توجهی اعم از وسایل سرقتی ادارات خدمات رسان شامل سه هزار متر لوله پلی اتیلن، ۲ هزار متر سیم برق سرقتی و بیش از ۷۰ عدد علائم راهداری به همراه تعداد زیادی اقلام سرقتی از منازل نیمه کاره کشف شد.

رستمی خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین ۲۹ باب ضایعاتی متخلف و غیرمجاز نیز پلمب و بیش از ۲۰ کامیون ضایعات قابل بازیافت ناشی از تبادل کالا با مواد مخدر مصادره و توسط شهرداری منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی ادامه داد: در خلال این طرح و با تلاش مأموران پلیس یک سارق حرفه‌ای نیز که دارای سوابق متعدد سرقت بود شناسایی و دستگیر شد.

رستمی برقراری امنیت پایدار در تمامی نقاط استان و خصوصاً محلات حاشیه‌ای کرمانشاه را از برنامه‌های اولویت دار پلیس عنوان کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.