سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان المپیاد ورزشی منطقه‌ای بانوان نزاجا در کرمان

نخستین المپیاد ورزشی منطقه‌ای بانوان نزاجا که به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق در کرمان برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سرتیپ دوم امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز در اولین المپیاد ورزشی منطقه‌ای بانوان نزاجا در رشته‌های دارت، آمادگی جسمانی، دوی ۱۰۰ متر و شنای آزاد به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق گفت: یکی از ویژگی‌های بارز نیرو‌های مسلح، آمادگی جسمانی و ازدیاد قدرت توان بدنی آن‌ها است.

او افزود: علاوه برنیرو‌ها در سطح یگان‌های نیروی زمینی، ما امروز در قالب مسابقاتی که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده بود، یک برنامه برای خانواده‌های کارکنان نیرو‌های مسلح در قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار کردیم.

امیرغلامعلیان با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی در ۴ رشته آمادگی جسمانی، دوی ۱۰۰ متر، پرتاب دارت و شنای آزاد انجام شد، افزود: با برنامه ریزی که صورت گرفت، تمام یگان‌ها در استان سیستان و بلوچستان و یگان‌های مستقر در کرمان در این مسابقات شرکت کردند.

او با بیان اینکه این مسابقات طی ۴ روز در کرمان برگزارشد، تصریح کرد: امروزطی مراسمی از متولیان برگزاری مسابقات و حائزین رتبه‌های برتر تجلیل شد و خوشبختانه شور و شعف خاصی با برگزاری این مسابقات در خانواده‌ها ایجاد شد که تلاش داریم این امر ادامه دار باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: منتخبان تیم‌های شرکت کننده تلفیقی از یگان‌های منطقه اعم از کرمان، زاهدان و خاش بودند.

امیر غلامعلیان بیان داشت: کرمان تلاش دارد شهریور ماه، میزبان المپیاد کشوری بانوان برای نیروی زمینی باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.