سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۹۳ درصدی توقیف خودرو‌های حامل کالای قاچاق

۸۵۶ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق از ابتدای سال در خراسان جنوبی توقیف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹۳ درصد افزایش دارد.

 

گلچین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: امسال در زمینه قاچاق کالا هزار و ۱۴۳ نفر در استان دستگیر شده‌اند که هفت درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

او افزود: در سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۲۳۴ پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۶ درصد افزایش دارد.

گلچین  بیان کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده ۷۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان بوده که از نظر ارزش هم ۳۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: از ابتدای سال یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۸۵ لیتر سوخت قاچاق در استان خراسان جنوبی کشف شده که ۱۰۷ درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: هزار و ۸۸۱ رأس دام سبک و ۳۵ رأس دام سنگین نیز کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دارد.

گلچین از کشف ۸۷ هزار و ۹۰۷ قطعه طیور قاچاق در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: کشفیات مرغ قاچاق در استان افزایش ۳۷۴ درصدی دارد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین از ابتدای امسال ۱۸۱ پاکت سیگار، ۶ هزار و ۱۴۳ ثوب لباس، چهار هزار و ۵۵۸ متر پارچه، ۱۰۳ دستگاه لوازم و تجهیزات رایانه‌ای، ۳۰۶ دستگاه لوازم یدکی خودرو، هزار و ۵۵ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶۷۲ دستگاه لوازم خانگی، ۱۸۵ قوطی مشروبان الکی و ۱۳ هزار و ۵۹۷ کیلیوگرم اقلام خوارکی قاچاق کشف شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.