سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار به شهرداری دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت:امسال ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار از محل آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت.

رضا قشقایی در نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر گفت: از مجموع ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به شهرداری۲۶۰ میلیارد ریال از محل آلایندگی و ۱۲۵ میلبارد ریال از محل ارزش افزوده است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ طرح از محل اعتبارات بحران، ارزش افزوده و درآمد‌های شهرداری در حال اجرا است افزود: این طرح‌ها در زمینه احداث کانال هدایت سیلاب، توسعه و اصلاح معابر است.

وی بیان کرد: همچنین برای آسفالت معابر این شهر بیش از هزار و ۳۱۴ تن قیر در سال جاری اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

شهردار دوگنبدان گفت: امسال ۱۴۲ تن قیر برای مسکن مهر گچساران از سوی راه و شهرسازی استان به شهرداری دوگنبدان ابلاغ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طرح های زیادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان‌های باشت و گچساران اجرا شد.

سید ناصر حسینی پور بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته در حوزه بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، زیرسازی، آسفالت و نوسازی مدارس هزینه شد.

تکمیل دریاچه مصنوعی و جاده سلامت، ساماندهی ورودی‌ شهر، تکمیل پل پاسداران و احداث پل بین محلات رادک و سادات و ساماندهی محل دفن زباله دوگنبدان نیز از مهمترین مواد مطرح شده توسط اعضای شورای شهر در این جلسه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.