سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان تولید محتوای آموزشی در خصوص جوانی جمعیت

نهضت سوادآموزی خراسان جنوبی برای تولید محتوای آموزشی در خصوص جوانی جمعیت فراخوان منتشر کرد.

 

احمدنژاد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فراخوان تولید محتوای آموزشی با هدف ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و بررسی چالش‌های کاهش جمعیت، منتشر شده است.

او افزود: سازمان نهضت سوادآموزی در نظر دارد با مشارکت مولفان، پژوهشگران، صاحب نظران و علاقه‌مندان استانی، محتوای آموزشی غنی و متنوع سوادآموزی را بومی سازی کند.


بیشتر بخوانید


احمدنژاد بیان کرد: تهیه، تدوین، تولید و انتشار کتاب‌های بومی- محلی، ساده، متنوع، داستانی، مهارت محور و در چارچوب ویژگی‌های کتب آموزش بزرگسالان، ویژه‌ دوره تحکیم سواد با موضوع جوانی جمعیت و با مشارکت مولفان، پژوهشگران، علاقه‌مندان وصاحب نظران استانی، از دیگر اهداف این فراخوان به شمار می‌رود.

دبیر کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش استان با اشاره به دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند محتوا‌های خود را بر اساس موضوعاتی نظیر تحکیم خانواده، جوانی جمعیت، ترویج ازدواج آسان، تشویق جوانان به ازدواج، فرزندآوری و فرزندپروری و ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی تولید کنند.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به ادارات سوادآموزی و سایت سازمان نهضت سوادآموزی به نشانی lmo.gov.ir مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.