سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شرور سابقه دار سمنان در بیمارستان کوثر

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری شروری خبر داد که با همدستانش نظم عمومی در بیمارستان کوثر را بر هم زده بود

سرهنگ اسداله ناکینی گفت: در پی اعلام یک مورد درگیری در بیمارستان کوثر سمنان که منجر برهم خوردن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم شده بود. دو تیم گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنهمشخص شد افرادی که با کارکنان حراست بیمارستان درگیر شد اند ؛ چند روز قبل در یکی از محله های جنوب سمنان فردی را به ضرب چاقو مجروح کردند و قصد دارند در بیمارستان هم این دعوا را ادامه دهند به همین دلیل با کارکنان حراست درگیر شده اند .

سرهنگ ناکینی افزود : سرکرده این اراذل با دیدن ماموران به سمت آن‌ها حمله ور شد و سپس قصد داشت فرار کند که با شلیک هوایی مامور تسلیم و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه این شرور از سابقه داران است و آزمایش الکل وی حین درگیری در بیمارستان هم تایید شده است افزود: پرونده اولیه برای این اراذل و اوباش تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر اراذلی که در جنوب شهر با این افراد شرور درگیر شده بودند ادامه دارد، خاطر نشان کرد: برخورد با اراذلی که بخواهند مخل نظم عمومی باشند بی شک پشیمان کننده و عبرت آموز خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.