سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

حرکت نسل نوی انقلاب را گذشته پر افتخار  پیش می‌برد

وحیدی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: امروز نسل جدید نیز باید بتواند همچون شما در مسیر شکل گیری تمدن اسلامی حرکت کند و در این مسیر گام بردارد.

وزیر کشور در آیین افتتاح مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: امیدوارم هیچ بحرانی پیش نیاید، اما هوشیار و بیدار بودن اعضای مدیریت بحران باعث ایجاد احساس اطمینان و امنیت بین مردم می‌شود.

وی گفت: مساله نخست در بحران داشتن دانش کافی برای احاطه بر اتفاقات است و برخی موارد همچون سیل و آتش سوزی را می‌توانیم پیشگیری کنیم، اما دانش بشر برای زلزله کم است و آثار این بحران را هم با ساز و کار لازم می‌توان پیشگیری کرد.

وزیر کشور بر اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای مرکز پشتیبانی مدیریت بحران تاکید  کرد.
 
وحیدی افزود: داشتن سازه‌های ناپایدار یعنی با کمترین اتفاق و لرزشی مصیبت‌های فراوان اتفاق می‌افتاد، پس دستور کار بحران فقط در لحظه اتفاق نیست باید به پیشگیری هم ورود کرد.

وی عنوان کرد: لایروبی کانال ها، طراحی پل‌ها و ساخت دیوار‌های محافظ در بحران موثر هستند و باید مشخص کرد در چه جا‌هایی ممکن است خطر اتفاق بیفتد و طی برنامه‌ای آن‌ها را رفع کنیم، اما برخی فعالیت‌ها باید به فوریت انجام شود.

وزیر کشور با تاکید بر ضرورت رصد دائم وضعیت و حل مسائل مخاطره آمیز در پیچیدگی شرایط بحران گفت: باید اطلاعات را کم کم جمع آوری کنیم و در بحران‌ها اثرگذاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مانور‌ها بخشی از برنامه در استان‌های خطرخیز است و برخی استان‌ها ممکن است سالی چند بار نیاز به مانور داشته باشند.

احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری نیز در این آیین بلدوزر، کمرشکن، پمپ آب و لجن کش را از نیاز‌های استان اعلام کرد.




 این مرکز با ۲ هزار و ۵۰۰ متر در سه طبقه ساخته شده و با استقرار۳۰ دستگاه اجرایی شبانه روزی در آن خدمات مدیریت بحران برخط به هموطنان ارائه می‌شود.

امکان سنجی ایجاد این پروژه از سال ۸۶ و موافقت نامه احداث و عملیات ساختمانی آن از سال ۸۸ شروع که بنا به اعلام مسئولان اداره کل مدیریت بحران کرمان حدود ۱۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۴ سال در این پروژه صرف شده است.

ادای احترام وزیر کشور به سید‌الشهدای مقاومت 

 احمد وحیدی وزیر کشور که امروز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه به کرمان سفر کرده است به همراه استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان و مسئولین استانی با حضور در گلزار شهدا با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرد.



وزیر کشور : حرکت نسل نوی انقلاب را گذشته پر افتخار  پیش می‌برد

وزیر کشور در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای کرمان تاکید کرد: امروز نسل جدید نیز باید بتواند همچون شما در مسیر شکل گیری تمدن اسلامی حرکت کند و در این مسیر گام بردارد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین عنوان کرد: انقلاب از گردنه‌ها و مشکلات زیادی گذشته، امروز در نقطه‌ای ایستاده ایم که انقلاب در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و شما پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس تاریخ ۴۴ ساله ما هستید.

وزیر کشور یادآور شد: این گذشته پر افتخار حرکت نسل نو انقلاب را پیش می‌برد، امروز در کنار شهید بزرگ و قهرمان ملی یعنی سردار دل‌ها همان قهرمان امت اسلامی هستیم؛ بخشی از جهاد تبیین برعهده شما پیشکسوتان نیرو‌های مسلح است.

ساختمان جدید استانداری کرمان با حضور وزیر کشور افتتاح  شد

احمد وحیدی صبح امروز در سفری یک روزه وارد کرمان شد؛ افتتاح ساختمان جدید استانداری و شرکت در شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های وحیدی در سفر به استان کرمان اعلام شده است.

برچسب ها: وزیر کشور ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.