سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سیلاب و سقوط سنگ در جاده کندوان، کندوان فردا یک طرفه می‌شود

ترافیک صبحگاهی درمحور کندوان در حالی سنگین گزارش شده است که پلیس راه احتمال ریزش سنگ در این محور را دور از ذهن ندانست.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راهها، ترافیک اکنون در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های، ولی آباد و هزارچم سنگین است.

تردد خودرو‌ها در آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پیچ سرهنگ، تونل البرز و پل زنگوله نیز سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است به همین دلیل پلیس راه از رانندگان خواست امروز و فردا بدلیل بارش‌های رگباری در غرب مازندران در حاشیه جاده کندوان توقف نکنند.

مسافران قبل از آغاز سفر از سامانه‌های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه‌های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از دیروز چهارشنبه ۲۱ تیر آغاز شده بود تا روز شنبه ۲۴ تیر ماه در جاده‌های شمال ادامه دارد.

ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌ها
 تردد موتور سیکلت بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ تا ساعت ۶ شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد محور کندوان
تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۲۳ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز
محور هراز از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.