سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری زمین برای احداث خانه‌باغ در بلوچستان در دستور کار است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: واگذاری زمین با متراژ حداقل ۵۰۰ مترمربع برای ساخت خانه‌باغ‌ها به درخواست کنندگان در دستور کار است.

 محمد کرمی در حاشیه بازدید از بخشداری «تلنگ» اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در بخش تلنگ باید ظرفیت‌های باغداری و دامداری آن تقویت شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند کارها، بیان کرد: مسئولان استان باید صدور سریع مجوزها، پرداخت‌ وام‌ها و اهدای زمین‌های مناسب به مردم را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در صورت عدم پیگیری مسئولان در راستای انجام کارها بدون تعارفی با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در زمینه احداث طرح‌های مسکن زمین‌های مورد نیاز باید توسط مسئولان شهرستان شناسایی شود و اقدامات لازم برای اهدای این زمین‌ها صورت بگیرد.

کرمی با تاکید بر ضرورت استفاده از ایده و توان جوانان بومی در توسعه شهرستان، اذعان کرد: ملتی موفق است که اهل تلاش و کوشش باشد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن یک باغ توسط یک فرد می‌تواند در افزایش تولید و رشد اقتصادی خانواده با توجه به محصولات متنوع و خاص این استان بسیار تاثیرگذار باشد. 

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: واگذاری زمین با متراژ حداقل 500 مترمربع برای ساخت خانه‌باغ‌ها به درخواست کنندگان باید در دستور کار قرار گیرد.

  

 کرمی بیان کرد: بررسی طرح‌های جدید و استفاده از روش‌های نوین آبیاری و تصفیه فاضلاب‌ها برای گسترش باغ‌ها و فضای سبز در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: قطعاً در این جلسات مصوبات سفرهای قبلی پیگیری می‌شود و اقدامات صورت گرفته در زمینه‌ وضعیت آب، سهمیه آرد روستاییان، فیبر نوری، آسفالت روستاها و جاده‌های و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.