سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند فروش خودرو‌های اجاره‌ای در کرمان به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی کرمان گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری که اقدام به فروش خودرو‌های اجاره‌ای از تهران در سایر استان‌های کشور می‌کردند، دستگیر شدند.

سردار روانبخش گفت: ماموران پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع و زمینه‌های ضرر و زیان زیادی که متوجه خریداران این خودرو‌ها ‌بود موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پی جویی‌های پلیسی سه ماهه، سرکرده اصلی این باند را شناسایی و دستگیر کنند که این متهم با توجه به اسناد و مدارک موجود به بزه انتسابی و همچنین کلاهبرداری از مردم در قالب پیش فروش ساختمان و اقلام خوراکی با همکاری دیگر همدستانش اقرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در ادامه نیز با اشرافیت اطلاعاتی پلیس ۵ همدست این متهم که در زمینه جعل اسناد هویتی و مالکیتی، جعل عنوان و ثبت شرکت‌های کاغذی فعالیت داشتند در استان‌های فارس، تهران و کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: تاکنون ۱۲ شاکی که متهمان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال را از آنان در قالب فروش خودرو، اقلام خوراکی و پیش فروش مسکن مهر کلاهبرداری کرده اند طرح شکایت داشته اند و پیگیری‌های پلیس برای احقاق حق آنان در حال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.