سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل جدید دادگستری کرمانشاه:

تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم

رئیس کل جدید دادگستری کرمانشاه گفت : با کمک همه همکارانم در مجموعه قضائی و انتظامی تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه و گره از مشکلات آن‌ها باز کنیم.

شهرام کرمی رئیس کل جدید دادگستری کرمانشاه در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان ارشد انتظامی استان که در دادگستری کرمانشاه انجام شد، گفت : خوشحالم که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف کرمانشاه را در سنگری دیگر پیدا کردم.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با اعلام حمایت کامل دستگاه قضائی استان از اقدامات امنیت آفرین پلیس و ماموران انتظامی، گفت: این حمایت قطعا باعث ارتقاء و توسعه امنیت پایدار شهر و دیارمان خواهد شد.

وی اقتدار حاکمیت و نظام را در گرو اقتدار پلیس دانست و گفت: تضعیف این نهاد انقلابی و امنیت آفرین به معنای تضعیف کشور و سست شدن پایه‌های امنیت جامعه است.

کرمی با اشاره به اهمیت و نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه گفت: بدون تردید اقتدار حاکمیت و کشور در گرو اقتدار پلیس است و تضعیف این نهاد انقلابی به منزله تضعیف کشور و سست شدن پایه‌های امنیت جامعه است.

وی با قدردانی از حس مسئولیت پذیری فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان برای کمک به دستگاه قضائی، از طرح سردار حاجیان برای تبدیل شدن پلیس به ضابط قانون و مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی برای اجرای درست و به موقع وظایفشان حمایت کرد و گفت: عملیاتی شدن این کار می‌تواند هم باعث کاهش جرائم در استان شده و هم به همکاران قضائی کمک کند تا با فراغ بال بیشتری به پرونده‌ها رسیدگی کنند.

کرمی گفت: دستگاه قضایی و پلیس به عنوان دو نهاد امنیت آفرین در جامعه کاملا با یکدیگر هماهنگ و تلاش می‌کنند تا ضمن ارائه خدمات لازم به عموم شهروندان فضا را بیش از گذشته برای مجرمان تنگ کرده و اجازه عرض اندام به آن‌ها ندهند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.