سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به تامین دارو با راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داشبورد‌های مدیریتی به زودی راه اندازی می شود و کمک زیادی به مدیریت هوشمند در زمینه تامین و مصرف دارو  خواهد کرد. 

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو  در برنامه کنگره سلامت هوشمند ایران گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد از مراکز درمانی در بخش دولتی هستند. برخی از مسائل مراکز درمانی دولتی مربوط به اعتبارات است. 

به گفته وی در اوایل شیوع بیماری کرونا کشور مشکل تامین ماسک و تجهیزات داشت و در زمان کوتاهی تجهیرات مورد نیاز را تولید کردیم و یکی از بزرگترین صادرکنندگان دستگاه ونتیلاتور شده ایم. در دوران کرونا بسیاری از تجهیزات مورد نیاز را تامین کرده ایم و در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده ایم. 

او افزود: در حال حاضر، دستگاه شتاب دهنده خطی، دیالیز را تولید کرده ایم وسرعت تولید به لطف دانشمندان کشورمان بالا است. سامانه مدیریت هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی کرده ایم و کمک زیادی به میزان داروی مورد نیاز و اشغال تخت بیمارستانی همچنین سیر مصرف دارو و تجهیزات پزشکی کرده است. 

او گفت: داشبورد‌های مدیربتی به زودی راه اندازی شده و کمک زیادی به مدیریت هوشمند در زمینه تامین و مصرف دارو  و همچنین میزان تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها خواهد کرد. 

او گفت: باید اقدامات بهتری در زمینه هوشمند سازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.