سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی در زنجان فعال می‌شود

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: روز دوشنبه هفته آینده با فعال شدن سامانه بارشی در این استان بارندگی های پراکنده ای را در برخی مناطق شاهد خواهیم بود.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان با بیان اینکه سامانه بارشی در زنجان فعال می‌شود گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف و این شرایط در شهرستان طارم قمستی ابری و مه آلود است که این وضعیت روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز شاهد وزش باد در استان خواهیم بود، یادآورشد: دمای هوا امروز و فردا کاهش می یابد و از روز جمعه دوباره روند افزایشی دما ادامه خواهد یافت.

سلطانی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۲۳ درجه سانتیگراد ذکر کرد و اظهار داشت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۹ و ۳۵ درجه، ابهر ۱۹ و ۳۷ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۶ درجه، آببر ۲۳ و ۳۵ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۶ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۰ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.