سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

دادستان اسدآباد گفت: با توجه به لزوم حفظ آرامش جامعه، مخلان امنیت و اشرار با برخورد سخت و قاطع مواجه خواهند شد چرا که امروز، امنیت خط قرمز دستگاه قضا محسوب می‌شود.

امیدکاویار گفت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که این توفیق را نصیب بنده نمود در دیار سیدجمال خدمتگزار مردم شریف اسدآباد باشم.

او گفت: این خدمتگزاری را از باب حدیث سید الشهداء علیه السلام که فرمودند:"اِن حوائج الناس علیکم من نعم الله علیکم، فلا تملوا النعم" مغتنم میشمارم و امیدوارم قدردان این نعمت باشم.

دادستان اسدآباد گفت: با توجه به لزوم حفظ آرامش جامعه، مخلان امنیت و اشرار با برخورد سخت و قاطع مواجه خواهند شد چرا که امروز، امنیت خط قرمز دستگاه قضا محسوب می شود.

کاویار گفت: در بحث زمین خواری و تغییر کاربری اراضی زراعی نیز بدون هیچ گونه اغماضی با متخلفین در این حوزه برخورد خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنانش به برخورد قاطع با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر اشاره کرد و گفت: باتوجه به اهمیت این موضوع با مجرمین این حوزه مماشات نخواهیم داشت.

دادستان اسدآباد درباره فضای مجازی نیز گفت: حفظ سلامت این فضا و رعایت اخلاق، توصیه ما به فعالین مجازی است و در صورت تخلف، وفق مقررات قانونی با متخلفین در این فضا برخورد خواهد شد.

کاویار در قسمت دیگری از سخنانش به وضعیت بحرانی آب شهرستان اشاره کرد و گفت: از کشاورزان عزیز درخواست داریم نسبت به نصب کنتورهوشمند توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که عدم رعایت این اقدام در چاه ها، از نظر ما امری غیرقابل قبول است.

او درباره صیانت از حقوق بیت المال نیز گفت: مطمئنا موارد مربوط به این موضوع رصد و در صورت تخلف با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

برچسب ها: دادستان ، دستگاه قضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.