سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود حدود ۸۰ جایگاه سی ان جی در کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در سطح استان حدود ۸۰ جایگاه سی ان جی داریم که از نظر تعداد جایگاه‌ها نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر وضعیت کرمانشاه مطلوب است.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در کرمانشاه شرایط مطلوبی از نظر تعداد جایگاه‌های CNG داریم، گفت : در شهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان بیش از ۳۰ جایگاه و در سایر شهر‌های بزرگ سه تا پنج جایگاه و در شهر‌های کوچک حداقل یک جایگاه را داریم.

وی ادامه داد: چنانچه همه این جایگاه‌ها به صورت همزمان فعال بوده و در مرحله تعمیرات و یا اورهال نباشند، کمبودی برای تامین سوخت CNG مردم وجود ندارد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از آمادگی برای تامین گاز مورد نیاز جایگاه‌های جدید در صورتی که متقاضی وجود داشته باشد خبر داد و عنوان کرد: البته در شرایط کنونی در مجموع راه‌اندازی یک جایگاه جدید خیلی برای سرمایه‌گذاران جذابیت ندارد، زیرا هزینه آن بالا بوده و اکنون برای ایجاد یک جایگاه بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز است. با این اوصاف چنانچه متقاضی وجود داشته باشد، محدودیتی برای تامین گاز جایگاه‌ها نداریم.

وی اشاره‌ای هم به مصرف سوخت جایگاه‌های CNG استان داشت که به طور متوسط روزانه حدود ۸۰۰ هزار مترمکعب است و یادآور شد: جایگاه‌ها سهم بین پنج تا هفت درصدی از مصرف روزانه گاز استان را به خود اختصاص می‌دهند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه معتقد است، این میزان مصرف گاز برای سوخت خودرو‌ها صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف بنزین به همراه خواهد داشت و آلودگی زیست محیطی کمتری دارد .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.