سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جامع تبلیغات شهری در شهرکرد تدوین شد

شهردار شهرکرد از اجرای طرح جامع تبلیغات شهری و حذف زوائد بصری در سطح شهر خبر داد.

محمدحسین واحدیان با اشاره به بند ۲۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، گفت: در راستای زیباسازی شهر و ایجاد فضای بانشاط، طرح جامع تبلیغات شهری در شهرکرد اجرا می‌شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه حذف زوائد بصری از فضا‌های عمومی احترام به حقوق شهروندان است و این امر مهم با همکاری بیشتر شهروندان، کاسبان و مالکان محقق خواهد شد، اظهار داشت: در این طرح، شهرداری نیز تابلوها، بیلبوردها، استرابوردها، پل‌های هوایی و ایستگاه‌های اتوبوس را ساماندهی می‌کند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: نصب بنرها، پوستر‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی سلیقه‌ای و بعضاً غیرمجاز در معابر شهری باعث ایجاد آشفتگی فضای بصری در شهر شده و علاوه بر آسیب به سیما و زیبایی شهر در برخی مواقع سبب بروز خطرات احتمالی و حتی حوادث برای شهروندان شده است.

واحدیان ادامه داد: مهمترین اتفاقی که شهروندان با ساماندهی و ایجاد انسجام در تبلیغات شهری شاهد خواهند بود، ایجاد فضایی نشاط‌بخش و زیبا در شهر است که در کنار آن، فرهنگ‌سازی و پیام‌رسانی به بهترین وجه و با بیشترین و موثرترین بازخورد صورت می‌گیرد.

وی گفت: تهیه و تدوین طرح جامع تبلیغات شهری برعهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بوده است.

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: مهمترین اتفاقی که شهروندان با ساماندهی و ایجاد انسجام در تبلیغات شهری شاهد خواهند بود، ایجاد فضایی نشاط‌بخش و زیبا در شهر است که در کنار آن، فرهنگ‌ سازی و پیام‌رسانی به بهترین وجه و با بیشترین و موثرترین بازخورد صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح موجب آسایش و ایمنی شهروندان و رضایت هرچه بیشتر آن ها اجرایی می شود، اضافه کرد: از اصناف و کسبه سطح شهر درخواست می‌شود تا با رعایت قانون و جلوگیری از سد معبر، ضمن احترام به حقوق شهروندی به افزایش زیبایی بصری شهر کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.