سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیاتی شدن خط دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های بابل و امیرکلا + فیلم

عملیات اجرایی ساخت خط دوم جریان مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر‌های بابل و امیرکلا آغاز شد.

حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم عملیاتی شدن این طرح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر‌های بابل و امیرکلا ۴ مرحله دارد، گفت: تمام تلاشمان این است که منابع مالی برای اتمام مرحله دوم را تامین کنیم تا به سرعت مراحل بعدی عملیاتی شود.

او افزود: با توجه به پشتیبانی‌های مالی پیش بینی می‌شود این طرح تا ۳ سال آینده بهره برداری نهایی شود.

حسینی پور این طرح را جزو طرح‌های استراتژیک شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: مشکل فاضلاب موضوع جدی در استان است و انجام این طرح به لحاظ رعایت بهداشت، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب اهمیت بالایی دارد .

استاندار مازندران از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان و مسئولان مربوطه خواست تلاش کنند تا این طرح طی همان موعد مقرری که وعده دادند به بهره‌برداری رسد.
 
شرکت آب و فاضلاب مازندران اعلام کرد خط دوم جریان مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر بابل و امیرکلا با اجرای واحد ته نشینی اولیه، انوکسیک، هوادهی، ته نشینی ثانویه، تاسیسات کلر زنی، همچنین واحد تغلیظ ثقلی، تاسیسات هضم هوازی لجن و تاسیسات آبگیری لجن با اعتباری به مبلغ ۷۸۹۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

ظرفیت خط دوم مدول اول تصفیه خانه ۱۸۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز است که پس از تکمیل به ۳۷۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز افزایش خواهد یافت و جمعیت تحت پوشش این طرح از۱۰۰ هزار نفر به ۲۰۰ هزارنفر خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ابراهیم پورمشکی
۰۰:۰۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
باسلام،اخیراًبرای تغییرنام قبض آب منزل درحال تکمیل مدا رک هستم ولی چون. راهم تاچهارراه جلال خیلی دوره لذا عنایت فرمایید چه مدارکی لازمه تابتوانم تهیه کنم البته باکپی کارت هوشمند ملی وکپی وکالتنامه بلا عزل ،قبضهای برق وگازوتلفن ثابت منزل رابنام خودم تغییر بدم .لذااگر این مدارک کافی است برای تغییرنام آب
منزلم واقع درروستای مشهدی کلا، خدمت برسم.پورمشکی
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۲
خوبه