سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش فیلمهای نخستین جشنواره حوا در مشهد آغاز شد

نمایش فیلمهای نخستین جشنواره ملی فیلم "حوا" همزمان با تهران عصر سه‌شنبه در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد آغاز شد.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نمایش ۳۱ اثر سینمایی از جشنواره ملی فیلم «حوا» طی روز‌های ۲۰ تا ۲۳ تیرماه هفته جاری در سالن‌های یک و دو پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد آغاز شده است.

سوسن محمدزاده افزود: نخستین جشنواره فیلم حوا با محوریت موضوع زن و با رویکرد حمایت از خانواده و به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد برگزار شده است.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در چهار روز برگزاری جشنواره در مشهد، بخش اعظم آثار رسیده به جشنواره، از جمله ۱۵ فیلم داستانی کوتاه، ۱۰ اثر مستند و ۶ فیلم بلند سینمایی اکران خواهد شد.

وی بیان کرد: در نخستین روز از این جشنواره در مشهد، در سه نوبت فیلم‌های کوتاه و بلند سینمایی به نمایش درآمده است که در نوبت ۱۵ تا ۱۷، پنج فیلم کوتاه ۹ تا ۲۰ دقیقه‌ای با عناوین "اسما"، "پرتاب ناگهانی یک فیل"، "یک حلقه معمولی"، "تی پره" و "۳۲۳ ماه و چند هفته و چند روز" و "نشنیدن" اکران می‌شود.

محمدزاده اظهار داشت: امروز در نوبت ۱۷ تا ۱۹ فیلم بلند سینمایی "هوک"، در نوبت ۱۹ تا ۲۱ "سرهنگ ثریا" و در نوبت ۲۱ تا ۲۳ مستند "واهگ" و "دیوار‌های نخی" به نمایش درمی آید.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تماشای فیلم‌ها برای عموم مردم رایگان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.