سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرکنسول افغانستان در مشهد از پارک علم و فناوری خراسان

سرکنسول کشور‌های پاکستان، عراق، ترکمنستان، ترکیه، تاجیکستان و افغانستان از پارک علم و فناوری در مشهد بازدید کردند.

سرکنسول کشور‌های پاکستان، عراق، ترکمنستان، ترکیه، تاجیکستان و افغانستان در بازدید از پارک علم و فناوری در مشهد گفتند مشهد شهری امن برای سرمایه گذاری  و کلانشهر مشهد را شهری امن برای سرمایه گذاری دانستند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان هم در این بازدید گفت: شرایط برای سرمایه گذاری مهیاست و پارک علم و فناوری آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در حوزه‌های صنایع معدنی، نفت گاز، تجهیزات پزشکی دارو سازی و صنایع خلاق اعلام می کند.

وی با بیان این که در شهرستان‌های خراسان رضوی هم همه زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری مهیاست افزود: نخستین پردیس تخصصی منطقه‌ای در خواف می‌تواند پردیس موفق در حوزه‌ دیپلماسی دانش بنیان باشد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان همچنین گفت: این پارک با قدمت ۲۱ ساله از بزرگترین و قدیمی‌ترین پارک‌های علم و فناوری در کشور، قطب فناوری شمال شرق ایران و سومین پارک علم فناوری کشور محسوب می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه در این پارک شرکت‌های زیادی تاسیس و نقش بسیار مهمی در منطقه دارند، گفت: ۴۵۳ شرکت در این پارک عضو هستند که شرایط کار ۷ هزار نفر نیروی کار را مهیا کرده و توانسته اند هزارو ۵۰۰ محصول فناورانه تولید و به بازار عرضه کنند.

سر کنسولگران کشور‌های حاضر در این برنامه همچنین از شرکت‌های احیای درمان، پیمان خطوط شرق، کاوش صنعت و سامان داروی مشهد بازدید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.