سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

جرایم خرد اصلی‌ترین دغدغه مردم در بخش امنیت است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: جرایم خرد اصلی‌ترین دغدغه مردم در بخش امنیت است که در قالب طرح پلیس جامعه محور با آن مقابله خواهد شد.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مجتمع طلائیه مهاباد گفت: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام سطح امنیت بویژه امنیت ملی و بین المللی هیچ ندارد و به تکرار این مهم اثبات شده است.

وی ادامه داد: تنها نگرانی نیروی انتظامی و مردم در بخش جرایم خرد و امنیت عمومی بوده که با تعامل و مشارکت مردم برطرف خواهد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: مبارزه با موضوعات سرقت، مواد مخدر، اراذل، ترافیک و مراکز فساد به طور ویژه در دستور کار قرار دارد تا بتوان ضمن برقراری آرامش رضایت شهروندان را جلب کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح پلیس جامعه محور اضافه کرد: در قالب این طرح پلیس با تعامل و ارتباط با اهالی منطقه و جوامع محلی، دغدغه‌های مردم را احصا و نسبت به آن عملیات اجرایی را پای ریزی می‌کند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این همایش گفت: امنیت موجود در کشورمان به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: تلاشگران نیروی انتظامی نقشی مهم در برقراری نظم در جامعه دارند و در برخورد با هنجارشکنان هیچ چشم پوشی و اغماضی ندارند و این رسالت سنگین آن‌ها را در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و حفاظت از امنیت جامعه می‌رساند.

عباسی بیان اینکه مردم به پلیس و حافظان امنیت خود اعتماد دارند، گفت: دشمنان در صدد برهم زدن امنیت موجود هستند و از این رو با ایجاد جریان رسانه‌ای در فضای مجازی به دنبال تضعیف چهره پلیس بودند، شکست خورده و فراجا همچنان مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.