سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش آموزگاران کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره یاددهی -یادگیری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزگاران دوره ابتدایی این استان در جشنواره عصر جدید یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی موفق به کسب سه مقام برتر کشوری شدند.

جلال رحیمی بیدک افزود: جشنواره عصر جدید دوره ابتدایی امسال با هدف ترویج گفتمان آموزشی و تربیتی کارآمد و اثربخش در سطح مدارس و کمک به شکل گیری شبکه‌های معلمان، ایجاد جریان مستمر آموزشی در طول سال تحصیلی در شبکه‌های معلمان، چرخش تحولی در آموزش ابتدایی با به روز کردن رویکرد‌های آموزشی طراحی و اجر شد.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه عصر جدید یادگیری به عنوان یکی از ارکان رویداد الفتا در راستای اشاعه آموزش معلم با رویکرد جدید است گفت: بیش از ۱۰۴ آموزگار کهگیلویه وبویراحمدی در پایه‌های اول تا ششم در دروس ریاضی، فارسی، هدیه‌های آسمانی، علوم و شایستگی‌های دیجیتال در این جشنواره شرکت فعال داشتند که پس از داوری ۸ نفر برگزیده استان شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مرحله کشوری پس از داوری، بررسی و ارزیابی مستندات طراحی، فیلم تدریس و شکل‌گیری گفتمان آموزشی دو نفر از استان حائز رتبه کشوری شدند.
 
رحیمی بیدک تصریح کرد: در مرحله کشوری مدینه رفیعی در درس شایستگی‌های دیجیتال از کهگیلویه و ابراهیم عزیزی از آموزش و پرورش عشایر در درس علوم چند پایه موفق به کسب رتبه ملی شدند.
 
وی ادامه داد: در جشنواره الفتا نیز ایمان قنبری مدیر مدرسه تحولی حضرت اسماعیل (ع) دهدشت به عنوان تنها مدرسه تحولی استان نیز رتبه ملی کسب کرد.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین هدف جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری را ارتقاء کیفیت مدارس دولتی با توانمندسازی معلمان دانست و عنوان کرد: معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد ملی مشارکت فعالی در حیطه طراحی آموزشی و حوزه‌های گفتمان آموزشی داشتند.
 
گفتنی است مراسم افتتاحیه جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی یادگیری از یکشنبه ۱۸ تیر ماه به مدت سه روز در مصلی تهران و در امتداد رویداد تحولی الفتا در حال برگزاری است و معلمان منتخب در دروس مختلف به ارائه تدریس اقدام می‌کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.