سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش لحظه‌ای مصرف مشترکان اداری در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدوده کننده مصرف بر روی کنتور‌های هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره در استان خبر داد.

محمد تقی مهدی زاده گفت: با دستور وزارت نیرو، کنتور‌های برق ۲۴۲ دستگاه اداری و دولتی گیلان با نصب محدودکننده‌های مصرف، بصورت لحظه‌ای پایش می‌شوند تا در صورت عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف برق و بی توجهی به اخطار‌های صادر شده، به صورت خودکار و از راه دور قطع شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود: مشترکان اداری گیلان باید در ساعات اداری در محدوده‌ی تعیین شده و پس از ساعت سیزده ، ۶۰ درصد این مقدار را مصرف کنند تا با قطعی برق مواجه نشوند.

وی با قدردانی از همکاری مردم گیلان برای مدیریت مصرف برق در روز‌های گذشته گفت: در ابتدای این هفته، برق ۵۰ دستگاه دولتی گیلان به دلیل عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف قطع شد.

محمد تقی مهدی زاده با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان شرکت توزیع برق گیلان برای تامین برق مشترکان استان، تصریح کرد: از شهروندان گیلانی و همه مشترکان انتظار داریم با رعایت راهکار‌های مصرف بهینه برق در خانه و محل کار، از قطع شدن جریان برق دیگر مشترکان جلوگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.