سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون شمشیربازی:

هنوز روادید ما برای حضور در ایتالیا صادر نشده است/ می‌خواهیم در بین ۸ تیم برتر جهانی قرار بگیریم

علیرضا پورسلمان گفت: در حال حاضر از طرف سفارت ایتالیا اقدامی برای صدور روادید جهت حضور در مسابقات صورت نگرفته است.

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره شرایط تیم ملی شمشیربازی سابر پیش از حضور در قهرمانی جهان اظهار کرد: خداراشکر شرایط خوب پیش می‌رود و دور جدید تمرینات تیم ملی که اردوی متصل به اعزام هم است از روز هجدهم شروع شده است. تاکنون همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم تا روز مسابقات همین روند ادامه داشته باشد. ما کار خودمان را جلو می‌بریم و به ورزشکاران خود کاملاً اعتقاد داریم  وبه دنبال این هستیم که در هر مسابقه بهتر از قبل عمل کنیم.

او با اشاره به اینکه هنوز روادید سفارت ایتالیا برای حضور ایران در آن‌ها صادر نشده است، گفت: فعلا از طرف سفارت ایتالیا اقدامی صورت نگرفته هر چند همچنان منتظریم پروسه قانونی آن سپری شود تا در زمانی که تعیین می‌کنند برویم و کار‌های نهایی حضورمان در آنجا را پیگیری کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره اینکه چه انتظاری از سابریست‌ها در بخش انفرادی و تیمی قهرمانی جهان دارد، عنوان کرد: خداراشکر تیم خوبی داریم و انتظارمان این است در بخش تیمی با توجه به آمادگی بالای ملی‌پوشان و همچنین تدارکات مناسب و از همه مهمتر روحیه بالایی که خود بازیکنان دارند بتوانیم در جمع هشت تیم برتر جهان حضور داشته باشیم. در بخش انفرادی هم امیدواریم هم علی پاکدامن، هم محمد رهبری و هم ۲ نفر دیگر تا مراحل پایانی جدول به کارشان ادامه دهند.

پورسلمان در پایان گفت: این آخرین جام جهانی قبل از بازی‌های آسیایی خواهد بود و برای ما بسیار مهم است تا با کسب امتیازات مناسب بتوانیم شرایط بهتری را در راه المپیکی شدن خودمان ایجاد کنیم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.