سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ محدودیت پخت و توزیع نان در ماه محرم و صفر نداریم

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان از تامین نان به مقدار کافی و لازم برای هیئت‌ها و مجالس محرم و صفر خبر داد.

موسوی مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان در نشست هم اندیشی نانوایان مهریز به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی نان شهرستان و آموزش سامانه نانینو گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و صفر هیچ گونه محدودیتی در پخت و توزیع نان در این ایام در سطح استان وجود ندارد. 

موسوی افزود: افراد متقاضی و هیئت‌ها و مساجد و محافل مذهبی در سامانه نانینو ثبت نام و از هر نانوایی و هر مقدار لازم نان تهیه کنند.

او به مزیت‌های این سامانه اشاره و بیان داشت: سامانه نانینو به این صورت است که هر نانوایی به هر میزان آردی که پخت می‌کند تا سقف ده درصد در هر ماه سهمیه به آن نانوایی افزوده می‌شودو معادل چهل درصد یارانه آرد مازاد بر وجه نقدی مردم یارانه پرداخت می‌شود.

هدف از این دوره‌ها، آشنایی بیشتر نانوایان با سامانه نانینو، کاهش تخلفات احتمالی، افزایش میزان پخت نان و جلوگیری از کاهش سهمیه آرد شهرستان می‌باشد.

فرماندار مهریز در ادامه در این کارگاه آموزشی آشنایی متصدیان واحد‌های نانوایی، با بیان اینکه کار در نانوایی سخت و دشوار است و منکر آن هم نیستیم گفت: آنچه همواره مورد تاکید است کسب روزی حلال از آن در سفره خانواده است.

دهقان بنادکی بر همراهی بیشتر نانوایان ورعایت اصول بهداشت و نظارت مستمر کارشناسان تاکید کرد.

بیش از صد نفر نانوایان مهریزی در این کارگاه آموزشی شرکت داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.