سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۰ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در لردگان

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص ۲۰ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهر لردگان، گفت: این میزان برای ساخت واحد‌های مسکونی حدود هزار و ۵۰۰ متقاضی جوابگو خواهد بود.

کامران رهی با اشاره به اختصاص ۲۰ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهر لردگان، گفت: این میزان برای ساخت واحد‌های مسکونی حدود هزار و ۵۰۰ متقاضی جوابگوست.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قسمتی از این زمین با وجود اینکه از اراضی دولتی به شمار می‌آید و سنددار است دارای مدعی و مشکلات است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در آخرین جلسه شورای تامین مسکن استان مصوب شد که بر اساس سند موجود اقدامات اولیه، نقشه‌برداری و تفکیک انجام و زمین به منظور انجام اقدام بعدی تحویل بنیاد مسکن شود.

رهی با اشاره به اینکه درخواست هزار و ۸۷۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر لردگان تایید نهایی شده است، اضافه کرد: برای مابقی متقاضیان یک قطعه زمین دیگری در محل سنگ‌شکن قدیم در نظر گرفته شده است، اما به دلیل اینکه این منطقه تا حدودی از شهر فاصله دارد باید اقدامات و زیرساخت‌های اولیه برای الحاق به محدوده انجام شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای متقاضیان شهر مالخلیفه نیز زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در نظر گرفته شده است که در حال انجام اقدامات اولیه و نقشه‌برداری هستیم.

وی گفت: متاسفانه در شهر سردشت و منج زمین دولتی نداریم و زمین مناسب دیگری نیز وجود ندارد، اما به زودی در نزدیک‌ترین شهر زمین مناسب را فراهم خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.