سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور‌های نقده، پیرانشهر _تمرچین ایمن سازی می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ایمن سازی مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی در محور‌های نقده، پیرانشهر _تمرچین با صرف هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

سید محسن حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در استان آذربایجان غربی با توجه به سیاست‌های دولت در حوزه توسعه ترانزیت کالا و همچنین بازگشایی پایانه مرزی تمرچین به عنوان محل عبور و مرور زائران اربعین حسینی از شمال و جنوب استان، در چهل پروژه راهسازی همکاران ما در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در این راستا ساماندهی مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی تمرچین بر اساس برنامه‌های ترسیمی در اولویت قرار دارد، مخصوصا محور نقده به پیرانشهر تا اربعین حسینی، ۱۰ کیلومتر به شکل بزرگراهی به منظور افزایش تردد زائران زیر بار ترافیک می‌رود.

حمزه لو اضافه کرد: در ادامه با تلاش جهادی، مسیر محور حیدر آباد به نقده ۵ کیلومتر و در سه راهی محمدیار نقده به عنوان گره ترافیکی در جنوب استان در تلاش هستیم تا کل تقاطع احداثی به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از سال گذشته از همین محور، اولین سال بحث تردد زائران بود، ۱۰ کیلومتر زیر بار ترافیک رفت که امسال نیز به همین میزان این امر عملیاتی خواهد شد.

به گفته حمزه لو، با توجه به اینکه استان در مسیر کریدور بزرگراهی غرب کشور است، در این حوزه برای تردد زائران از شمال و جنوب استان نیز اهتمام برای تحقق ۳۰ کیلومتری توسعه زیر ساخت‌ها تا اربعین است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.