سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ تن آرد خارج از شبکه در میاندوآب توقیف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان، ۱۶ تن آرد یارانه‌ای توزیع خارج از شبکه در محور میاندوآب به تبریز کشف شده است.

سرهنگ فخرالدین رستم پور فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی انتظامی میاندوآب در خصوص فعالیت افرادی در زمینه خرید آرد یارانه‌ای در شهر‌های همجوار و حمل، فروش و توزیع خارج از شبکه در شهر‌های مرکزی کشورمان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو ۱۰ چرخ حامل آرد را در محور میاندوآب به تبریز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۶ تن شامل ۴۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستم پور با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سنگین در این زمینه، اضافه کرد: سه نفر متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی ادامه داد: پلیس با افرادی که در شرایط اقتصادی کنونی با قاچاق و یا احتکار کالا و اقلام ضروری زندگی و معیشت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس مبارزه با کالا و ارز در جریان بگذارند.

میاندوآب با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.