سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری در سرفیروزآباد کرمانشاه با ۱۱ کشته و زخمی/ دستگیری ۱۴ نفر از عاملان نزاع

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درگیری در یکی از روستاهای سرفیروزآباد گفت: با تلاش مأموران ۱۴ نفر از عاملان اصلی این درگیری دستگیر شدند.

سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و نزاع گسترده در روستای "میانه" بخش سرفیروزآباد، تیم‌هایی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد: مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند ۱۶ نفر ازاعضای  ۲ خانواده بر سر اختلافات ملکی باهم درگیر و توسط اسلحه شکاری به سمت هم تیراندازی می‌کنند.

حاجیان گفت: مأموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و ضمن پایان دادن به درگیری نسبت به دستگیری ۱۴ نفر اقدام کردند.

رئیس پلیس کرمانشاه با اشاره به مجروح شدن ۹ نفر در این درگیری، خاطرنشان کرد: دو نفر از افراد زخمی که عضو یک خانواده بودند، به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه بازجویی‌ها از افراد دستگیر شده برای شناسایی دقیق عاملان قتل ادامه دارد گفت: در این راستا یک قبضه اسلحه شکاری و پنج عدد فشنگ نیز کشف شد.

حاجیان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: برخورد با افرادی که به هر بهانه‌ای امنیت شهر و جامعه را با چالش روبه رو کرده و سبب بی نظمی اجتماعی می‌شوند به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
رک بگم، انشالله که بهتون برنخوره ولی بعضی استان‌های کشورمون واقعا از لحاظ فرهنگی عقب افتاده هستند.
حمید
۱۴:۱۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
یاد سرخ پوستهای آمریکا افتادم
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
16 نفر با اسلحه درگیر شدند و 9 نفر زخمی که دونفرشون فوت کردند و فقط یک اسلحه کشف شده
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
میدونی برای چیه؟
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وا چ خبره واقعا
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خبر از مال دنیا،