سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی کشور در تبریز

مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی کشور یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در رشته‌های بدمینتون و تنیس روی میز در تبریز آغاز شد.

در  مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی کشور در رشته بدمینتون ۱۳۲ نفر با ۲۶ مربی و در رشته تنیس ۱۱۴ نفر با ۲۹ مربی به مدت سه روز رقابت می‌کنند.

معاون دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در مراسم آغاز این مسابقات گفت: توسعه ورزش فرهنگیان و دانش آموزی بر اساس اسناد بالادستی از رویکرد‌های مهم دولت سیزدهم است.

آقای صائبی افزود: محور نظام تعلیم و تربیت در راستای سند تحول بنیادین تربیت تمام ساحتی دانش آموزان و ایجاد نشاط و سلامتی جسمی در قالب برنامه‌های تربیت بدنی بوده که پیشتاز ورزش دانش آموزی و ورزش فرهنگیان است و معاونت تربیت بدنی بر این اساس برنامه توسعه ورزش فرهنگیان را پیش رو گرفته است.

وی اضافه کرد: این مسابقات برای برادران فرهنگی در رشته‌های فوتسال در ۲ رده سنی بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال والیبال، تنیس روی میز و بسکتبال ۳ نفره و برای خواهران فرهنگی در رشته‌های والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال ۳ نفره برگزار می‌شود.
 

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه اجرای ورزش فرهنگیان در سال تحصیلی جدید در سه سطح فعالیت‌های سلامت محور، ورزش همگانی و ورزش رقابتی به استان‌های سراسر کشور یادآور شد: مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور از ۱۵ تا ۲۰ تیر ۱۴۰۲ به میزبانی آموزش و پرورش استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و کرمان در رشته‌های فوتسال، بدمینتون، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز با شعار معلم ورزشکار، معلم امید آفرین، مدرسه با نشاط برگزار می‌شود.

آقای صائبی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۴۰هزار نفر از فرهنگیان در سه سطح منطقه، استان و کشور شرکت کننده بود و امسال این رقم به ۱۸۷ هزار نفر رسید که ۱۵۱ هزار نفر در سطح منطقه و ۳۳ هزار نفر در سطح استان و ۲۹۰۶ نفر در مسابقات کشور حضور دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.