سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی نژادیان:

هنرمندان فارس برای استفاده از تسهیلات شمیم ثبت نام کنند

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هنرمندانی که از مهر ۱۴۰۰ ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند برای استفاده از تسهیلات "شمیم" نام نویسی کنند.

سید رسول موسوی نژادیان گفت: در قالب این طرح هنرمندانی که از مهر ۱۴۰۰ به بعد ازدواج کرده و عضو صندوق حمایت از هنرمندان هستند می‌توانند با ارایه مستندات به نماینده صندوق حمایت از هنرمندان از وام ۳۰ میلیونی طرح شمیم (فرزندآوری) و پنج میلیون هدیه بلاعوض این صندوق بهره ببرند.

او گفت: همچنین هنرمندانی که از این تاریخ صاحب فرزند شده‌اند نیز می‌توانند از وام سی میلیون تومانی و هدیه پنج میلیونی صندوق استفاده کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز طرح یادمان برای حمایت از جامعه هنری خبر داد و گفت: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور با همکاری بانک رسالت در قالب رویکرد نوین اقدام به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری کرد.

موسویان نژاد ادامه داد: این تسهیلات به صورت فوریتی به اعضای صندوق پرداخت می‌شود.

او توضیح داد: تسهیلات طرح یادمان ۱۰ الی ۱۵ میلیون با کارمزد چهار درصد است و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ثبت نام کنند.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نزدیک به چهار هزار نفر از استان در رشته‌های مختلف عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.