سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موذنی:

حال مصدومان حادثه تصادف صدرا مساعد است

رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز اعلام کرد که حال مصدومان حادثه تصادف دیروز مساعد است.

رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: حادثه تصادف بر اثر برخورد خودرو که روز شنبه ۱۷ تیرماه در بلوار مولانا شهر صدرا رخ داد؛ ۱۰ مصدوم داشت که دو مصدوم در محل حادثه مداوا و ۸ مصدوم به بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

دکتر موذنی با بیان اینکه دو مجروح که مادر و کودک بودند در بیمارستان نمازی بستری بودند امروز از بیمارستان مرخص شدند و از ۶ بیمار بستری در بیمارستان رجایی، ۳ بیمار تا پیش از ظهر امروز از این بیمارستان مرخص شده اند.

او با اشاره به درمان رایگان این مصدومان گفت: سه مصدوم در حال مداوا که دو زن و یک مرد اتباع بیگانه هست از ناحیه سر، گردن، دست و کمر مصدوم شده اند که اقدامات درمانی برای آن‌ها در حال انجام است و تا چند روز آینده مرخص می‌شوند.

سرهنگ حمید کریمی رئیس پلیس راهور شیراز نیز افزود: راننده خودرو پژو 206 خانم بوده ‌و بلوار مولانای صدرا نیز شیب تندی دارد که این خودرو ‌یکباره خاموش می‌شود.

او ادامه داد: سیستم ترمز این خودرو برقی است و پس از خاموش شدن خودرو سیستم ترمز از کار افتاده و به علت شیب تند خیابان خودرو از کنترل خارج و به عقب حرکت کرده و با سرعت به شهروندانی که در صف نانوایی نشسته بودند برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور شیراز اضافه کرد: علت این تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث تشخیص داده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.