سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درودگر: امکان گرفتن میزبانی لیگ قهرمانان آسیا از ایران وجود دارد

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: اگر نتوانیم سیستم کمک داور ویدئویی داشته باشیم ممکن است میزبانی ما در ایران نباشد.

صادق درودگر  مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برترفوتبال اظهار کرد: امیدوارم لیگ خوبی باشد آن هم با این دستورالعمل جدید فکر می‌کنم مقداری در واقع تیم‌ها نزدیک تر شوند تا بتوانیم لیگ پویا و خوبی تقدیم مردم کنیم. بالاخره لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا برای ما بسیار مهم است و برای همین هم باید طوری بازی‌ها برگزار شود تا همه لیگ ما از آن به خوبی استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره جذب یک بازیکن برزیلی گفت: ما یک بازیکن برزیلی به خدمت خواهیم گرفت و تا روز سه‌شنبه به ایران می‌آید و پس از آن هم یک بازیکن دیگری هم خریداری خواهیم کرد. ما هنوز در لیست خودمان جا داریم تا بتوانیم بازیکنان دیگری را به خدمت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه محل برگزاری بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز قراردادش ورزشگاه آزادی امضا شد. ضمن اینکه بازی‌های خود در لیگ برتر را هم در ورزشگاه وطنی برگزار خواهیم کرد. البته امیدواریم این روزشگاه را برای بازی‌های بین‌المللی هم ارتقا دهیم. یک نکته تاریک وجود دارد اگر در ورزشگاه‌هایی که میزبان هستیم نتوانیم سیستم کمک داور ویدئویی داشته باشیم ممکن است میزبانی ما در ایران نباشد و باید فدراسیون این مسئله را حل کند. 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۸ تير ۱۴۰۲
باید قبول کنییم که ایران دیگه تو رده فوتبال چه ملی وچه باشگاهی قهرمان اسیا نمیشه فقط عربستان و ژاپن و کره جنوبی