سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن و شوهر کلاهبرداربا جعل اسناد قول نامه‌ای دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری زن و شوهری که با جعل اسناد قول نامه‌ای و فریب طرفین معامله اقدام به کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی طرح شکایت و تشکیل پرونده‌هایی در حوزه جعل اسناد و کلاهبرداری‌های ملکی مشخص شد کلاهبرداران حرفه ای، املاک با ارزش را شناسایی و با خالی گذاشتن بخش‌هایی از مندرجات اجاره نامه و جلب اعتماد موجر، برخی اسناد دیگر را نیز به اجاره نامه‌های فاقد اصالت الحاق و با ترفند‌هایی خاص اقدام به کلاهبرداری از طرفین معامله می‌کرده اند.

او افزود: در این رابطه در پی تحقیقات تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و با واکاوی دقیق اسناد و مدارک گردآوری شده از شکات، رد پای یک خانم و آقای جوان در این کلاهبرداری‌های حوزه جعل اسناد محرز و در ادامه هویت این متهمان در روند تکمیل تحقیقات محرز شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری متهمان که زن و شوهری جوان اهل یکی از استان‌های شمال غرب کشور بودند تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان تعدادی اسناد جعلی شامل صلح نامه و سند رسمی کشف و متهمان پس از اقرار به جزئیات کلاهبرداری‌های خود تحویل مرجع قضایی شدند که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم از امضا و تائید اسناد فاقد اصلالت و دارای جای خالی یا مندرجات مشکوک خودداری و نهایت دقت را در انجام معاملات به کار ببرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.