سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل اوقافی بودن زمین ها در شهر محمودآباد حل می شود

استاندار قزوین گفت: مشکل اوقافی بودن زمین ها در شهر محمودآباد با همراهی مردم و مسئولان در مسیر بهبود قرار می گیرد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر محمودآباد نمونه گفت: موضوع اوقاف محمودآباد مهم‌ترین مطالبه مردم این شهر است که ابعاد قانونی و حقوقی دارد، ولی با توجه به اراده اوقاف استان و همراهی‌های ملی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در سایر شهر‌های استان شده و در محمودآباد هم با همراهی خوب مردم و مسئولان گام‌های رو به جلو برخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: مسائل مربوط به شهر محمود آباد از قبل بررسی و تصمیماتی اتخاذ و مواردی هم در حال اجرا می‌باشد و نسبت به مشکلات این شهر و تمامی شهر‌های استان اشراف کامل وجود دارد.

وی افزود: شهر محمود آباد نمونه شهری برخوردار از جهت فرهنگی و همراهی مردم در حل مسائل و مشکلات است و تعامل و وحدت در بین مسئولان شهر هم توانسته مشکلات شهر را تا حدود زیادی کاهش دهد.

اعلایی با بیان اینکه در هرجایی که همگرایی وجود دارد و مردم و مسئولان با یکدیگر متحد هستند شاهد تسریع و تسهیل مسائل و مشکلات هستیم، گفت: شهر محمود آباد به معنای واقعی کلمه شهری نمونه در حوزه شهری و تعامل بین مردم و مسئولان است و می‌تواند الگوی شهر‌های دیگر باشد.

وی اظهار داشت: برای مشکلات دیگر شهر محمود آباد از جمله پمپ بنزین، تقویت کلانتری، بهسازی راه و سایر موضوعات هم در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که به زودی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.