سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان شمالی

۲۱۴ فقره پرونده قاچاق در استان تشکیل شده که ارزش ریالی پرونده‌ها ۷۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه ۲۱۴ فقره پرونده در حوزه قاچاق تشکیل شده که ارزش ریالی این تعداد پرونده ۷۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال برآورد شده است. 

سردار سعید مطهری زاده گفت : از این رو با توجه به اهمیتی که در این رابطه وجود داشت، پلیس امنیت اقتصادی در بدنه فرماندهی انتظامی کل کشور تشکیل شد. 

او گفت : مجموعه پلیس امنیت اقتصادی استان در طول ۳ ماهه ابتدای سال جاری ۵ مورد طرح مقابله با قاچاق را انجام داده که نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

رئیس پلیس باب الرضا (ع) گفت : در این مدت ۸۶ هزار و ۴۶۴ قلم داروی غیر مجاز کشف شده است، کشف ۳۵۹ هزار و ۶۰ نخ سیگار قاچاق و ۱۲ هزار و ۲۱۵ لیتر انواع فرآورده نفتی از دیگر اقدامات انجام شده توسط پلیس امنیت اقتصادی استان بود. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین به حوزه جرائم اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: در رابطه با جرائم اقتصادی نیز در ۳ ماهه ابتدای سال جاری ۲۲ مورد پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است. 

او گفت : ۱۲ مورد از پرونده‌های متشکله مربوط به موضوع زمین خواری و ۶ مورد نیز به اخلال در نظام تولیدی کشور مربوط است. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در حوزه جرائم اقتصادی نیز مبلغی افزون بر ۱۲۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.