سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقازاده:

واسطه‌ها در نیرو‌های شرکتی حذف شوند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: رویکرد این است که واسطه‌ها در نیرو‌های شرکتی حذف شوند تا بتوان این نیرو‌ها را ساماندهی کرد.

سیدعلی آقازاده، رئیس مجمع نمایندگان گیلان عصر دیروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گفت: کارفرمایان و ادارات بعضا حقوق کارکنان نیرو‌های شرکتی و طرحی را با تأخیر پرداخت می‌کنند.

او افزود: این دست از نیرو‌ها از بسیاری مزایا محروم هستند و حقوق آنان بسیار ناچیز است که بعضا با تأخیر پرداخت می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به برنامه دولت در خصوص ساماندهی نیرو‌های شرکتی اشاره و تصریح کرد: رویکرد مجلس و دولت این است که واسطه‌ها در نیرو‌های شرکتی حذف شوند تا از این طریق بتوان این نیرو‌ها را ساماندهی کرد.

آقازاده همچنین بر لزوم توجه به تکمیل پروژه‌های عمرانی و ملی در گیلان تأکید کرد و گفت: مجمع نمایندگان در مجلس و استانداری با یک وحدت رویه‌ای عملیات اجرایی پروژه‌هایی همچون جاده سراوان به فومن، رشت - خشکبیجار و ۸ کیلومتر باقیمانده جاده قزوین به رشت نهایی کنند.

کلنگ هیچ پروژه جدیدی در گیلان بر زمین زده نمی‌شود

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این جلسه اعلام کرد: هیچ گونه کلنگ زنی برای پروژه‌های جدید در استان را نخواهیم داشت و چنانچه فرمانداران قصد افتتاح و ساخت پروژه‌های ملی و مهم را دارند باید با استانداری مکاتبه کنند.

او به وحدت و همدلی مناسب میان مجلس و دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و افزود: مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی همانند سالیان گذشته نقش خوبی در جذب اعتبارات در بودجه سال ۱۴۰۲ به استان دارد و کمک حال پیشبرد امور است.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به آخرین وضعیت جذب نیرو در برخی از ادارات کل گفت: دستگاه‌های اجرایی باید بیش از حد مجاز از نیرو‌های سرباز طرحی استفاده نکرده و برای جذب نیرو‌های شرکتی با وزارت خانه‌های خود رایزنی کنند.

عباسی بر پرداخت حقوق نیرو‌های شرکتی در ادارات کل به ویژه آب و فاضلاب تأکید و تصریح کرد: پرداخت حقوق نیرو‌های شرکتی باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی و مدیران قرار گیرد، زیرا در این شرایط سخت اقتصادی باید مشکلات کارکنان دولت رسیدگی شود.

در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین تعدادی از اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.