سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از دهیاران نمونه/ دهیاران اصل بی طرفی را در انتخابات اعمال کنند+ فیلم

در مراسمی از دهیاران برتر استان قزوین تجلیل شد.

۶۷۶ روستا در استان دهیار دارد.

در این مراسم مقرر شد برای حل مشکلات پیش روی دهیاران، کارگروهی ویژه متشکل از دهیاران و بخشداران  و به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل شود.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: موضوع سلامت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در اولویت دهیاران قرار گیرد و دهیاران باید در حوزه سلامت در رفتار و تصمیمات دقت داشته باشید.

اعلایی افزود: عملکرد دهیاران باید منجر به نتیجه شود و مردم خروجی‌ها را موفق و مناسب ببینند تا بدین وسیله شاهد افزایش امید در بین مردم روستا باشیم.

اعلایی گفت: مبارزه با فساد یکی از کارویژه‌های اصلی در استان قزوین است و برای برخورد این مقوله برنامه ریزی‌های جدی شده و انتظارات هم از دولت در این خصوص بالاست، به همین دلیل این کارخواست باید در بین دهیاران هم ساری و جاری باشد.

استاندارتاکید کرد: برای موفقیت هرچه بیشتر دهیاران باید تعامل با یکدیگر و تعامل با استانداری را افزایش دهند و از تجربیات موفق یکدیگر بهره‌مند شوند.

اعلایی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، افزود: حوزه فعالیتی دهیاران یکی از محل‌هایی است که کاندیدا‌ها مدنظر دارند تا در فضای رقابت و رای آوری از آن استفاده کنند و در همین راستا از دهیاران انتظار می‌روند تا اصل بی طرفی را اعمال کنند و دهیاری ها، بخشداری، شهرداری‌ها و دیگر ارکان حاکمیت نباید جهت گیری انتخاباتی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.