سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگاه کرمانشاه از رتبه ۲۱ کشوری به رتبه‌های اول قضایی ارتقاء یافت

رئیس کل پیشین دادگستری استان کرمانشاه گفت : با تلاش‌های انجام شده جایگاه کرمانشاه در حوزه دستگاه قضایی از رتبه ۲۱ کشوری به رتبه‌های اول ارتقاء یافت.

توسلی زاده رئیس کل پیشین دادگستری استان کرمانشاه در مراسم معارفه‌ رئیس جدید دادگستری رویکرد مهم خود طی این مدت را آسان کردن کار برای مردم عنوان کرد و گفت : در این راستا حدود ۵۲۹ هزار ملاقات مردمی داشتیم تا به شکل مستقیم با مردم گفتگو کرده و مشکلات آن‌ها را پیگیری کنم.

رئیس کل پیشین دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اقدامات شاخصی که طی چندسال اخیر آن را در استان در دستور کار قرار دادیم، ایجاد صلح و سازش بین مردم بود، تا جایی که در حال حاضر مصالحه به یک فرهنگ عمومی در این استان تبدیل شده است.

وی وضعیت دادگستری استان از نظر عملکرد و داشتن جایگاه در بین مردم را مطلوب خواند و گفت: این شرایط محصول برنامه ریزی و داشتن برنامه مدون، هدفمند، قابل اجرا و قابل ارزیابی است.

توسلی زاده اظهار کرد: طی چهار سال فعالیتم در دادگستری استان با همراهی کل مجموعه تلاش کردیم تا بر مبنای قانون و شرع عمل کرده و از خط قانون دور نشویم و خوشبختانه امروز سلامت دستگاه قضایی در کرمانشاه بالا است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
مصالحه این نیست ک اینقدر ارباب رجوع بیان و برن و هیچ نتیجه ای نگیرن و از دادگستری ناامید شن و بیخیال شن