سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تربیت و آموزش ارتش:

دانشگاه امام علی (ع) پیشگام دانشگاه‌های نظامی کشور است

امیر سرتیپ شیخ گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) با داشتن منشور تربیت برای مدیریت فرآیند تربیت نسل جوان، پیشگام سایر دانشگاه‌های نظامی کشور بوده است.

امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: این دانشگاه با دارا بودن سابقه بسیار طولانی از گذشته تاکنون تنها مرکز تربیت فرماندهان و مدیران کشور بوده که در عرصه‌های مختلف در نیرو‌های مسلح، شاهد فرماندهی و مدیریت جهادی این عزیزان بوده‌ایم.

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه دانشگاه افسری امام علی (ع) به عنوان الگو، مبنای سایر دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح است، تصریح کرد: این دانشگاه با داشتن منشور تربیت برای مدیریت فرآیند تربیت نسل جوان، پیشگام سایر دانشگاه‌های نظامی بوده و به عنوان مرجع تخصصی محسوب می‌شود.

امیر سرتیپ شیخ با اشاره به این که تربیت و آموزش همواره از مهمترین ارکان تقویت و ارتقاء سطح کیفی نیرو‌های مسلح بوده است، اظهار داشت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی دانشگاه‌های افسری در تربیت نسل آینده فرماندهان و مدیران سازمان با نگاه به محیط آینده نقش آفرینی (دانشجویان امروز و فرماندهان آینده) این عزیزان، زمینه را برای تربیت چند وجهی افسران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.