سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۴۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱

حدود ۴۵ هزار تماس تلفنی در سه ماهه اول امسال با سامانه ۱۴۱ گرفته شد.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: حدود ۴۵ هزار تماس در سه ماهه امسال با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میان بیش از ۱۵ هزار تماس توسط کارشناسان سالن مانیتورینگ و عملیات این اداره پاسخ داده شده است.

او افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محور‌ها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و ... را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

هاشمی با بیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد، گفت: کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

او افزود: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

هاشمی گفت: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.