سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان سوم بهنمیری‌ها در مسابقات کشوری استراگوس

تیم بهنمیر در مسابقات کشوری استراگوس مینی المپیک ساحلی فدراسیون ورزش‌های همگانی جام خلیج فارس سوم شد.

تیم مبل خانه و کاشانه بهنمیر تنها نماینده مازندران در مسابقات استراگوس مینی المپیک ساحلی فدراسیون ورزش هایهمگانی پس از تیم‌های مرزبانان فراجا و منتخب دانشگاه پلیس بر سکوی سوم ایستاد.

در این رقابت‌ها تیم مرزبانان فراجا با رکورد ۲ دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه قهرمان شد و تیم‌های منتخب دانشگاه پلیس و مبل خانه و کاشانه بهنمیر به ترتیب با کسب رکورد‌های ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه و ۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

این مسابقات با شرکت ۱۳ تیم در سواحل بوشهر برگزار شد و تیم بهنمیر با ترکیب امیرحسین بیشه سری، حسین عرب، ابوالفضل دارابی و حسن عرب و مربیگری مهدی پیل پیکر موفق به کسب این عنوان شد.

رشته ورزشی استراگوس یا هوگام هنر امدادی ورزشی است که در ۳ شاخه ورزشی با نام‌های تیزگام شامل چالش‌های طبیعت، آذرخش یا هنر‌های فردی و یوز شامل موانع و چالش‌های سالنی طراحی شده است.

از جمله فعالیت‌های ویژه این ورزش، عبور از طبیعت اعم از جنگل، کوهستان، دریا و کویر در شرایط مختلف آب و هوایی، عبور از موانع طبیعی و مصنوعی با احداث کمپینگ، پیاده روی و دوچرخه سواری در فضای باز، پیمایش و عبور از موانع مصنوعی ایجاد شده، در مدت زمان مشخص و کسب حداکثر امتیازات لازم فردی و گروهی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.