سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۱۷۸ حادثه توسط امدادگران هلال احمر اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:از ابتدای سال تاکنون معاونت امداد ونجات این جمعیت به ۱۷۸ حادثه امدادرسانی کرده است.

عزیز ارشادیان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون معاونت امداد ونجات این جمعیت به ۱۷۸ حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: در این حوادث جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۵۸۳ تیم عملیاتی متشکل ۱۸۴۲ نفر/ روز نجاتگر در کنار مردم آسیب دیده برای امدادرسانی حضور داشتند و این نجاتگران با استفاده از ۳۹۳ دستگاه/ روز خودروی امدادی به مردم امدادرسانی کردند.

او با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده معاونت امداد ونجات در بهار سال جاری اظهار کرد: نجاتگران این جمعیت با نگاهی معنوی و پر از شوق جان بخشیدن به انسان‌ها است که می‌توانند در دل حوادث قدم بردارند و بی تمنا خدمت کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اذعان به اینکه در بهار ۱۴۰۲ استان اردبیل شاهد شرایط جوی متفاوتی نسبت به سال گذشته بود، تصریح کرد: اکثر مناطق استان امسال درگیر سیل و آبگرفتگی‌های متوالی بود به طوری که امدادگران این جمعیت تمام تلاش خود را در مناطق سیل زده بکار بردند تا بتواند بخشی از آلام مردم آسیب دیده این مناطق را تسکین ببخشند و در کنار مردم آسیب دیده از اولین ساعات حوادث حضور پررنگی داشته باشند.

ارشادیان گفت: در سال جاری همچنین امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل درمناطق سیل زده استان اردبیل با استفاده از ۸۴ موتور پمپ لجن کش در مناطق مختلف استان منازل مسکونی سیل زدگان را تخلیه کردند.

او با اشاره به امداد رسانی به ۲۷۵ نفر از مصدومین این حوادث نیز گفت: در بهار سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل ضمن امدادرسانی ۶۱ هزارو ۵۷۱ نفر حادثه دیده، ۹۴۴ نفر را اسکان اضطراری داده و ۵۲ نفر توسط جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی انتقال و ۴۵ نفر دیگر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

او در پایان از مردم خواست در صورت وقوع حوادث در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.