سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات امروز ۱۷ تیر بازار سرمایه؛

نقدینگی افراد حقیقی به سمت صنعت فلزات اساسی حرکت کرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی را صنعت فلزات اساسی و دارویی به خود اختصاص دادند.

غفوری گفت: امروز ۱۷ تیر شاخص کل بورس با افت بیش از ۷ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۰.۳۴ درصدی در جایگاه ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۱۳۰ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از هزار واحدی و درصد تغییرات مثبت ۰.۱۷ درصدی در تراز ۷۷۷ هزار و ۴۶۸ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: در معاملات امروز ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم حجم معاملات ثبت شده است و بازار ارزش معاملات حدود ۵ هزار و ۹۳۹ میلیارد تومانی را شاهد بود. همچنین امروز بازار شاهد خروج نقدینگی ۲۱۳ میلیارد تومانی نقدینگی افراد حقیقی از بازار بوده است

او می‌گوید: امروز ۴۳ درصد بازار به عبارتی ۳۰۶ نماد در وضعیت مثبت و حدود ۵۷ درصد بازار یعنی ۴۸۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی را صنعت فلزات اساسی و دارویی به خود اختصاص دادند و بیشترین میزان خروج را نیز صندوق‌های با در آمد ثابت و صنعت بانک شاهد بودند.

او می‌گوید: امروز بازار روند متعادل منفی را به سبب شرایط تکنیکالی سپری کرد امروز پذیره نویسی اولین صندوق بخشی صنعت فلزات اساسی را داشتیم و همچنین امروز اولین روز تغییر زمان فعالیت صندوق‌های با درآمد ثابت فرابورس بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.