سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان آذربایجان غربی خریداری شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: از شروع فصل برداشت گندم تاکنون ۶۰ هزار تن گندم مازاد برنیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶۷ مرکز خرید در مناطق مختلف استان شروع شده و در صورت نیاز تعداد مراکز نیز قابل افزایش است.

وی در خصوص قیمت نهایی گندم افزود: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جاری ۱۵۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم نرخ گذاری و تعیین شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، نرخ جدید خرید تضمینی گندم به زودی در تمامی مرکز خرید اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: با تعیین نرخ جدید خرید تضمینی گندم به زودی و بر اساس اولویت، پرداخت مطالبه گندمکاران استان نیز آغاز می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه امسال ۳۹۴ هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیر کشت گندم قرار دارد، یادآور شد: ۱۰۴ هزار هکتار از گندم زار‌های استان دیم و بقیه به صورت آبی کشت شده است.

وی تاکید کرد: سال زراعی گذشته در بیش از ۴۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد و امسال پیش بینی می‌شود این مقدار به بیش از ۴۴۵ هزار تن برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.